Släpp in julen i sovrummet

winter

 
Man börjar längta en del efter julen när man ser allt fint som kommer ut i butiker och online:) Jotex har bra inredningssortiment för att skapa en mysig tillvaro i hemmet vid jul.
 
Detta är favoriter för min del och skulle vi inte haft fula röda och beiga tapeter i vårt sovrum, så skulle jag ha satsat på dessa detaljer. Men detta blir ju ett väldigt bra tips för er andra som redan har ljusa sovrum.
 
Det hänget med hjärtan är faktiskt belysning:) Och den fluffiga filten är ju bara såååå fin. 
 
Vi brukar inte fixa vårt sovrum nåt direkt inför jul. Men när vi har renoverat huset, så kommer jag helt klart bli mer sugen och vilja pynta alla rum:)
 
Brukar du få in julen även i sovrummet?






Postades den:

så fina juldekorationer! vad jag längtar till första advent :)

Svar: Ja, det är allt mysigt:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Härligt julkollage =) Har gjort en liknande jag med hehe