Shopping and coffee

 
Jag och Isabelle har haft en mysstund på stan idag:) Lite Instagrambilder får visa det.
 
Det tog inte lång tid innan vi kom ner förrens hon gnydde om att hon var hungrig och självklart så syftade hon på att fika. Hon fick dricka och sen fick hon mumsat i sig en stor chokladmuffins och jag tog mig en efterlängtad stor mugg med Chailatte och en bagel. 
Blev inte bara fika, utan lite shopping blev det. Är inte ofta jag är inne i The Body Shop butiken, men idag tog vi oss en titt in. Då jag har slut på nåt gott att smörja in mig i, så köpa jag mig en förpackning med tre olika 50 ml Body butter, så nu kan jag smörjas in igen:)
 
Vi var inom Lindex också och kika efter någon fin kjol till Isabelle som hon kan ha på jul. Men tyvärr hade dem inte många där i butiken nu och hon gillade inte nåt av det som jag visa fram. Så vi får göra ett nytt försök i en annan butik till helgen. Men jag fann mig lite där inne iallafall. Mysiga byxor, en top och varma sockar att kunna ha och mysa i här hemma och eller sova i. Lite underkläder också, fast det hoppar jag över att fota:)
 
Ikväll ska vi ha fredagsmys med Tacos och jag har även lagat Knäckbräck sen vi kom hem, så det får vi gotta oss med.
 
Önskar alla en trevlig kväll
 
...
 

Me and Isabelle have had a nice time in the town today:) Some Instagram pictures can show it.

 

It was not long before we came down to town when she started whined that she was hungry and of course she was referring to something yummy. She had drink and then she munched on a large chocolate muffins and I took a long-awaited big mug of chai latte and a bagel.
After coffee, we did a little shopping. I do not often visit The Body Shop the store, but today we did. Cause I have ran out of something good to rub me in, so I bought myself a pack of three 50ml Body Butter, so now I can rub me in again:)

 

We were at Lindex also and looked for a nice skirt to Isabelle as she may have on Christmas. But unfortunately they had not many and she didn't like anyone of them I showed her. So we'll try again at another store for the weekend. But I found myself something in there anyways. Cozy pants, a top and warm socks to cuddle in the home and or sleep in. A little underwear too, although I skip to take pictures of that:)

 

Tonight we have friday cozy with Tacos and I've even cooked Knäckbräck since we got home, so we have something good for tonight.

 

Wishing everyone a pleasant evening







Postades den:

Åh vill ni ha fler? det är allt mysigt med de små :)

Svar: Ja, det vill vi:) Jobbar på det som bara den.
Jeanette - En mammas vardag