What to wear on Christmas


Hoppas ni har en trevlig lördagskväll:) Själv så är jag på jobbet och har rast, ätit goda rester av Tacos från igår.
 
Före jobbet så åkte familjen till köpcentrumet för att göra ett par ärenden. Jag tog bla med mig lilla damen in till Cubus, för att en andra gång försöka finna nåt fint till henne att ha på jul. Hon var bestämd på att hon inte vill ha nåt rött på sig, så efter mycket om och men så lämna vi butiken med denna rosa kjol och tröjan ville hon absolut ha. Så detta blir Isabelles juloutfit för i år:)
 
Jag fann mig en vit top också inne på Cubus, så den ska jag ha ihop med ett par svarta byxor på jul. Kan visa bild en dag på det.
 
Vad ska du klä dig i på jul?:)
 
...
 
 Hope you have a nice Saturday night :)  I'm at work and have a break, been eating good residues of Tacos from yesterday.


Before the work  the family went to the mall to do a few errands. I took  with me my little lady into Cubus, for a second time trying to find something nice for her to have on Christmas. She was determined that she did not want something red, so after a lot of ifs and buts  we left the store with this pink skirt and the sweater she wanted so bad. So this is Isabelle's christmas outfit for this year :)


I found myself a white top also at Cubus, so I'll have it together with a pair of black pants on Christmas. Can show picture later.


What are you wearing on Christmas?:)
 






Postades den:

Söt outfit

Postades den:

Vilken söt dress!

Svar: Ja, det blir nog bra med det på jul:) Tycker kjolen är så söt.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Fint!