Smile, it's friday

 
Idag är jag ledig, så nu ska jag ladda batterierna inför helgen då jag ska jobba igen. 
 
Igår så var jag och mannen på gymmet efter jobbet och vi tränade ben. Det har jag inte tränat på ett litet tag, så idag känns det kan jag tala om.
 
Jag och Isabelle ska ta en promenad ner till stan sen, ska hämta ut ett e-leg som jag ska ha inom jobbet och sen ska vi handla lite inför ikväll. Är sugen på nåt riktigt gott att äta.
 
Om du har något bra förslag på fredagsmiddag, så tipsa mig gärna:) Blir annars att jag får använda mig utav Google som vanligt *hehe*
 
 
 ...
 

Today is my day off, so now I'll recharge my batteries for the weekend then I'll work again.
 
Yesterday I was with my husband at the gym after work and we trained legs. I have not exercised the legs for a while, so today I feel it I can tell you..
 
Me and Isabelle will take a walk down to town later, to pick up an e-id that I need to have in the job and then we'll do some shopping before tonight. I want something really good to eat.
 
If you have any good suggestions for Friday dinner, so tell me please:) Or else I will can use Google as usual * hehe *