Kofta

Kofta

 
Åh...har hittat den perfekta koftan. Denna är från Gina Tricot och kostar 199 kr. Den finns vit, rosa, röd och blå. Är gott sugen på en, men kan inte bestämma färg:)
 
Vilken tycker du jag ska välja. Vit eller rosa?
 






Postades den:

Båda e fina, men den rosa e nog den jag hade valt ;)

Svar: Jag tog den rosa:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Åh vad fina! Provade en liknande rosa kofta på Kappahl men det satt inte riktigt bra, får nog kika in på Gina.Både är fina, men söker själv en rosa så därför röstar jag på den ;)

Tack för din kommentar förresten =) Vad roligt att ni planerar en tredje

Svar: Jag har beställt en och det fick bli den rosa:) Få hoppas den sitter bra.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Å den rosa vill jag ha. Såg ju supermysiga ut!

Svar: Jag valde den rosa till slut:) Få hoppas den är så fin som den ser ut.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Båda är verkligen superfina! Ser jättemysig ut! Kram

Postades den:

Har mailat dig :)

Postades den:

Så fina båda två, hade nog valt den vita

Svar: Blev till slut att jag tog den rosa:) Den väntar på mig att bli hämtad, ska göra det nu i början på veckan. Hoppas den kommer sitta bra på.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Men vad fin! Den måste jag spana in vid näta besök på köpcentret :)

Trevlig första december!

Svar: Tack detsamma:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Det var bra pris! :)

Tack :)