Vår lördag

 
Nu är lördagen är här och vi sov till halv 10 idag faktiskt, riktigt skönt och det var behövligt. 
 
Idag ska jag jobba kvällen med start kl 14, så det hinns inte med att göra så mycket annat för min del. Barnen ska få spendera natten hos sin farmor, då sambon önska barnvakt för dem idag. Fast hon blev glad när han fråga, för hon har varit sugen på att äta tacos i några få dagar och nu har hon anledning att göra det när barnen kommer:) 
 
Bjuder på en dagens på Patrik, en långhårig Patrik. Vill så gärna att sambon ska få gå loss med sax och trimmern, men han vägrar att klippa sig. Frustrerande:) Han blev klippt före skolavslutningen i juni, men klippte det mer som en frisyr och han ville inte ha det så kort. Men nu växer det vilt igen. Förut så gick det bra att trimma det rätt så kort, men nu är han mer noga och bestämd:)
 
Detta vart en väldigt kort uppdatering från min sida på hur vår lördag kommer se ut. Hoppas ni får en bra helg och att helgen bjuds på lite fint väder också. Vi har haft otur med mycket regn och rusk, men idag verkar det mer lovande och solen skymtar fram tom lite.






Postades den:

Hoppas att du får en fin lördag..kram

Svar: Tack detsamma:) Börjat jobba, men får hoppas på en lugn kväll.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Hoppas det går bra på jobbet för dig. Jag hoppas verkligen att jag ska orka jobba 100% efter dessa två veckor, jag blir så lätt rastlös så skulle nog på ett sätt må bra av att kunna jobba fullt fram till mitten av december men jag skynda långsamt så får vi se!

Svar: kvällen blev lugn, så det har gått bra:) Jag var hemma två mån innan när jag skulle få dottern och det va så skönt. Fick lite besvär av foglossning då man går så mycket, så det va bra att slippa alla korridorer osv den sista tiden.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Svar: Det var så lite så:)
Jeanette - En mammas vardag