Tisdag och träningsvärk

Tisdag morgon är det och jag har varit vaken sen kl 8, då tyckte barnen att det var dags för mig att vakna:) Är verkligen så skönt att slippa ställa alarm och veta att man inte måste upp tidigt. 
 
Vaknade upp med en go träningsvärk idag. Igår kväll så var jag och sambon på gymmet, den här gången blev det inte bara Crosstrainer för mig utan det blev mest styrka. Kände mig rätt klen dock eftersom det var ett tag sen sist, men med tanke på träningsvärken idag så gjorde det väl lite nytta ändå. På torsdag så ska vi vara med på första Bodypump passet på länge, ska bli väldigt intressant och se hur borta man känner sig då *haha*
 
Idag så kommer barnens mormor på besök och hon ska övernatta till imorgon. Få se vad som hittas på, om hon önskar en sväng till stan eller om det kanske blir lite bak eller så här hemma.
 
Nu är det dags för mamman att ta sig lite frukost, sen så får jag väl ta och klä mig och göra lite nytta:) 
Önskar er en bra dag






Postades den:

Lyxigt att få sova till 8 *drömmer*

Svar: Haha...ja. Det är skönt när barnen är såpass stora att dem klarar sig själv någerlunda på morgonen. Sonen är ju så stor att han kan hålla koll på lillan.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Tusen tack fina du, vad glad jag blir! :D Kramar

Postades den:

Ha en fin dag! :)

Svar: Tack detsamma!
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Härligt med träningsvärk, då känner man att det verkligen tagit :D

Svar: Jo precis:) Ska bli intressant och se hur jag kommer palla Bodypump passet imorgon, för det är snart 1 år sen vi var med på det.
Jeanette - En mammas vardag