Söta klänningar

 
Titta så fina klänningar som Lindex har fått in till de små flickorna. Så otroligt söta:) Den med volanger vart jag väldigt sugen på till Isabelle♥ Vet att den skulle bli perfekt för en kommande dag som kommer vara i November (säger inte mer än...hemligt än så länge) Blir det en promenad till stan när min mamma kommer på besök i i veckan, så ska jag nog se om jag kan hitta den i butik. 
 
Lindex har verkligen levererat i det sista med all fint som dem fått in och många plagg har blivit väldigt populära bland alla mammor runt om i Sverige. Det är kul att handla när det finns mycket fint att välja på, dock dyrt för plånboken *haha*






Postades den:

Åh de var verkligen jättesöta! Måste ta mig till lindex! :)

Svar: Riktigt söta:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Jättesött! :)

Svar: Verkligen:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Åh så gulliga och söta klänningar! :)

Svar: Verkligen:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Riktigt fina! :D Kram

Svar: Absolut. Så sugen på den med volanger...
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Men gud, jag dör sötdöden! Otroligt gulliga!

Svar: Haha...visst är dem fina.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

superfina!

sv; ja min andra förlossning får gärna vara lika snabb som första eftersom den gick så fort. men tydligen är det vanligaste att tiden halveras.

Svar: Spännande att vara så nära att få träffa den lilla:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Godmorgon..så fina klänningar..gillar andra bilden mest..nästan som min dotter skulle ha..Ha en fin tisdag.kram

Postades den:

Sen måste man stanna hemma 48 timmas mellan rum så är de inte smittande...men vi stannar hemma denna dag..ja kommer jobba i kväll som vanligen..sen får vi se i morgon om de blir dag jobb eller inte..Ha en fin dag.krma

Svar: Tack detsamma:)
Jeanette - En mammas vardag