Fredag

 
Nu är fredagen här igen, den här veckan har verkligen rusat iväg:) Ska bli så skönt att få en dag ledig nu, trots att det verkar bli en mörk och regnig dag. Är bara ledig idag, sen gör jag kvällspass på lördag och dagpass på söndag. Men sen nästa vecka, så har jag tagit semester hela veckan då Patrik har höstlov. Så medan andra ska kämpa sig upp på måndag morgon och dessutom få sova en timme mindre pga att det blir vintertid, så behöver inte jag upp lika tidigt:) 
 
Igår gjorde jag och sambon nåt som vi inte har gjort sen i våras. Vi var på gymmet:) Vi ska nu komma igång igen med träningen, så igår åkte vi dit efter jobbet. Insåg hur mycket jag har saknat stället *haha* Vi hade planer på att börja redan förra veckan, men jag hade otur att bli förkyld.  Jag trampa på Crosstrainer i 45 min. Då man blir ringrostig efter uppehåll, gjorde att jag ändå blev nöjd att jag orkade 45 min igår. Blev ju gött trött i kroppen efteråt och den känslan har jag verkligen saknat. 
 
Idag ska jag mest njuta av att få ha ledigt idag, lite hushållsysslor får det bli men annars mest bara mys. 
 
Vad bjuds denna fredag på för din del?:)
 
 






Postades den:

Sv: ja det där var vara en liten del av det jag beställt haha :) blev 1000kr men för det fick jag 5 par byxor varav ett par jeans och sen 5 tröjor tror jag. Hade nog lätt kunnat beställt för 1000kr till :)

Svar: Lite störande dock när jag ska skriva in min adress som innehåller två ä. Kommer bara fram att det är ogiltiga bokstäver i adressen:-/
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Sv: ja jag märkte det när jag skulle skriva Gävle men då skrev jag Gavle istället så får jag hoppas att det kommer fram ändå :)

Svar: Får kanske testa det då. Men då det är i själva namnet på gatuadressen så kan det bli fel också:-/
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Skönt att träna och härligt med helg

Svar: Ja, det ska bli skönt att komma igång igen med träningen:)
Jeanette - En mammas vardag