Fin vardagströja

 
Lindex

 
Vill tipsa om den här fina finstickade tröjan som är perfekt till vardags denna årstid. Finns på Lindex för 299 kr.
Skulle kunna tänka mig båda:)
 






Postades den:

Åh jättesnygga ju!

Svar: Ja, jag tycker också det.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Åh! Jag måste gå till Lindex ;)

Svar: Haha...finns mycket fint där nu.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Vill ha den svarta :D

Svar: Den är snygg:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Snygga! Jag skulle behöva lite nytt så jag kanske får ta mig till Lindex :)

Svar: Är sugen på en själv. Behöver dock priotera annat just nu än vardagskläder till mig:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Jättefin !! En sån vill jag ha ! :)

Svar: Ja, dem är väldigt fina.
Jeanette - En mammas vardag