Fin dag i oktober

 
För en gång skull så fick vi idag äntligen en fin dag. Soligt och en behaglig temperatur och det var riktigt skönt.
Min mamma har ju varit här på besök och idag så begav vi oss ner till stan och shoppade lite. Jag ville inom Lindex och titta på klänningen jag blogga om här om dagen. Den var lika fin i verkligheten och Isabelle fick prova den och hon gillar den skarpt. Så den och ett par tunna strumpbyxor köpte jag. Patrik fick sig en ny vit skjorta och min mamma tyckte absolut att han skulle ha en kavaj och kavajen fick han av henne då:) Är ju 20% rabatt nu på barnkläder på Lindex, så det är ju bra. Barnen fick också klubbor och festis utav kassabiträdet + att jag är med i en utlottning av biobiljetter till barnen som dem har idag. Få se om dem hör av sig:)
Om drygt två veckor så är det en stor dag för oss och det är det som dessa nya kläder är till för. Fler kanske kan gissa sig till vad, men avslöjar inget ännu!
 
 
Efter shoppingen så tog vi oss en god fika och sen promenera vi hemåt och gick sen till en lekplats i närheten av vårt hem. Det gällde att ta vara på dagen och det mysiga höstvädret:) 
Det är så underbart att få vara ledig den här veckan och bara kunna vara♥
 
Hur har din dag varit?
 
 
 






Postades den:

Sv: Ja jag blev förvånad att dom var så snabba. En kompis beställde sent i måndagskväll och hade fått sitt idag. Mycket snabbare än många företag i Sverige :)

Hoppas du har tur att vinna biobiljetter :)

Postades den:

Håller med, det gäller verkligen att ta vara på de här fina höstdagarna! Vi har varit ute hela dagen och det känns riktig skönt.

Svar: Försökte vara ute idag också, men det var kyligare så det blev inte länge idag. Men igår va det underbart.
Jeanette - En mammas vardag