Dement morsa

 
 
Börjar med att visa dessa nytagna bilder på Isabelle från igår. Har inga höstbilder på henne, så igår fick jag henne med på att ta ett par bilder:)
 
Nu är tisdagen här och Patrik är på skolan såklart och Isabelle lämnade jag på förskolan vid 9 tiden. Har just nu lite egentid här hemma innan det är dags att bege mig till jobbet. Ska jobba kvällspass idag. 
 
När jag lämnade Isabelle på förskolan, så insåg jag en sak som jag helt hade missat när jag fick se vilken fin klänning en flicka som Isabelle mest umgås med hade på sig idag. Shit...det var ju fotografering idag:( Blir så irriterad när jag tänker på så mycket annat, så jag missar såna här detaljer som ändå också är viktiga. Som tur är så har hon fina kläder på sig, så det är inte hela världen och bilderna blir säkert fina:) Har tänkt köpa bild i år då detta är sista året för henne på förskolan.
Men att jag går upp i annat och missar typ viktiga detaljer i vardagen gör att jag kan bli riktigt arg på mig själv när det blir så. Känner mig som en dement morsa ibland *haha*
 






Postades den:

Sånt glömmer vi också bort så du är inte ensam. :-)

Svar:
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Sötnos !
Här har du en till som glömd fotograferingen... ;)

Svar: Åh vad skönt, då är jag inte ensam...haha
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Vi vet inte vilket kön det är och tänkte att det ska få bli en överraskning :)

Svar: I vår kommun berättar dem inte, så även om man vill veta så säger dem inget.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Det är så roligt med fotografering. Jag fick hem bilderna på Malins förskolegrupp igår & tyckte förstås att hon va den sötaste tjejen där, haha :)

Sv: Jo, visst är det så. Tycker inte att man ska lägga sig i andra mammors & pappors beslut vad gäller uppfostran & annat. Sköta sig själv & skita i andra, lite så. Det mår alla bäst av! :)

Svar: Precis. Det bästa är om alla sköter sitt och lägger energi på det än att bry sig och engagera sig i vad andra gör.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Tack finis!!

Postades den:

Fina bilder :)

Svar: Tack ska du ha!
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Söt hon är, fin jacka med