Brottning

 
Idag har Isabelle fått vara med och testa på brottning:) Då hon tillhör de äldsta barnen på förskolan, så får hon från i höst tillhöra det dem kallar Bamsegruppen. Den gruppen gör nåt speciellt varje måndag och idag var det då brottning på schemat. Hon hade sett fram emot det hela helgen. 
Trots att jag är ledig idag, så fick hon komma till förskolan en stund på förmiddagen så hon fick följa med på detta. Det blev lyckat och hon tyckte det var kul. 
 
När jag hämta henne och vi skulle gå hem, så vart hon så grinig och sa hon var trött. Hon var både hungrig och trött. Hon totalvägra att ta jacka på sig på halva vägen hem, så då passa jag på att ta en dagens bild på goingen:) Hon är verkligen så förtjust i sin nya kofta från Lindex och att det glittrar lite ger den ett extra pluss.
Fick förut ett sms avi att jag nu kan få hämta ut en likadan som jag sen beställde fast i en större stl, så har hon en till när denna har blivit för liten. Kläderna från H&M har kommit också, så i eftermiddag ska det hämtas ut paket♥