Önskemål från H&M Home

Kuddar

 
Åh vad sugen jag är på dessa kuddfodral från H&M Home just nu. Så fina ju♥
 
De två första hade blivit bra till soffan och sen den sista i sängen:)
 
Har blivit väldigt förtjust i guld på sista tiden inom inredning.
 
Vilken/vilka färger gillar du just nu på inredning?






Postades den:

Jättefina! Oh H&M Home har så himla mycket fint! Jag är fortfarande insnöad på grått grått grått, men alltid kul med nya färginslag i hemmet. Jag borde bli bättre på variation!

Svar: Fast grått är fint när man lägger till en färg till. Finns så mycket fint så man blir salig när man kikar runt:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

mycket fin färg på inreding :D ja har alltid olika åsikter om inredning eller va man ska säga ibland är svart min favorit och sen silver osv. ja byter alltid hehe!

Svar: Det är ju kul med förändring:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Har också spanat på de där. Tycker de är så snygga!

Svar: Det är dem verkligen.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Såå fina :)

Svar: Det är dem:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Den till vänster och kudden i mitten var snygga!

Svar: Dem är verkligen fina ja.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Precis dessa har jag också spanat in, kalasfina verkligen!

Svar: Håller helt med!
Jeanette - En mammas vardag