Man och hustru

 
Nu är vi man och hustru och det känns obeskrivligt. Trots så många år tillsammans, så känns det verkligen som vi är en familj på riktigt. Inte för att det har gjort det innan, men nu kommer vi ju dessutom alla bära samma efternamn då jag och barnen byter till hans efternamn. Det känns mer verkligt och spikat. I somras blev vi husägare och nu är vi gifta, nu har vi beviset på fingrarna att det är vi som hör ihop♥
 
 
Efter vigseln så blev det ett mysigt sällskap på hemmaplan med god mat...bara vi och svärmödrarna. På kvällen umgicks vi med två vänner, tittade på Så Mycket Bättre och hade det bara trevligt.
 
Tycker dagen blev som jag hade hoppats på, enkelt, privat och mysigt:)






Postades den:

Stort stort grattis till giftermålet! Hoppas ni får många lyckliga år tillsammans <3

Svar: Tack så mycket:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Största grattiset till er!!

Svar: Tack snälla!
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Grattis till er!
Låter som en jättefin dag och kväll. Jag är också förespråkare av enkel vigsel med bara de närmaste. Bottnar i flera anledningar och tycker att er låter perfekt.

Svar: Ja knäck är ju så gott!
Så mysigt med julgodis och julbak. Jag kan ju inte hålla mig till nästa månad jag... :-D Fast det beror också lite på att det är mycket på jobbet då så för att inte behöva stressa alltför mycket så har jag redan startat upp årets julgodistillverkning och bak. Så mysigt!

Ha en fin måndag!

Postades den:

Ohhhh grattis till er, så fina ni är allihopa, samt ja så hade jag mer velat ha det, enkelt, privat och bara med de närmaste =D

Svar: Vi kunde inte lägga så mycket pengar på det, så därför gjorde vi så här:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Sv: Ja visst är den söt :)

Grattis till giftermålet btw :)

Svar: Tack:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Grattis! Måste kännas underbart :)

Svar: Tack ska du ha. Ja, det gör det verkligen:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

GRATTIS! Jag ska gifta mig i maj nästa år och jag längtar så mycket :) Fina ni alla är!

Svar: Tackar! Vad roligt, då har du verkligen nåt att se fram emot:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

GRATTIS!!

Svar: Tack ska du ha:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Stort grattis till giftemålet. Vi väntade oxå 14 år innan vi gifte oss men visst är det en härlig känsla.

Svar: Tack så hemskt mycket. Ja, det känns väldigt bra. Efter så många år tillsammans gör ju att man vet precis "vem" man gifter sig med:)
Jeanette - En mammas vardag