Äntligen fredag

 
Äntligen är fredagen är
 
Jag är dessutom ledig idag och det är så fruktansvärt skönt må jag säga:) Behöver ladda batterierna nu inför kommande arbetshelg. 
Idag ska jag och Isabelle ner till stan, för hon behöver byta ut sin tunna mössa och fingervantar till något tjockare. Det börjar bli allt kyligare ute, blir troligtvis snart minusgrader. Ska för övrigt ta det lugnt annars idag genom att handla och sen vara hemma och göra det som måste göras. Sen blir det fredagsmys till kvällen såklart:)
Igår kväll var jag och mannen på ytterligare ett Bodypump pass och det känns i kroppen idag. Eftersom man tränar igenom hela kroppen, så känns det typ överallt:) 
 
På tal om man...kan ärligt säga att det är ovanligt ännu att tilltala han som min man och inte min sambo. Varit sambos i så många år och plötsligt så är vi man och fru. Det kommer ta lite tid innan jag vant mig tror jag. Han säger dock att det är inga problem för hans del och han tycker det bara är bra att han nu äntligen kan kalla mig frugan *haha* 
 
Du som är gift. Tog det tid för dig att vänja dig med att använda "man" och anpassa dig till nya efternamnet om du bytte det i samband med giftemålet?






Postades den:

Ja riktigt skönt med fredag, jag är med ledig :)

Svar: Gött:) Hoppas du får en bra dag.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Låter som en härlig fredag!
Tycker fortfarande det känns skumt att säga min man efter 1,5 år. Känns så stort

Svar: Åh tack, då är jag inte ensam om att känna så:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Ja det är drygt med foglossning, speciellt när man vill hjälpa till och packa upp lådor, hänga upp saker, men jag får berätta hur jag vill ha det istället :)

Svar: Kan förstå frustrationen:-/
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Sv. Hon är 3 veckor nu :)

Svar: Ok:)
Jeanette - En mammas vardag