Lucka 2: Ett av mina lyckligaste ögonblick i år

Igår kväll kom jag över en väldig kul bloggjulkalender som Josefin Knave har startat i sin blogg. 
Tyckte det var en jättebra idé och kände att det kunde vara roligt att hänga på så gott det går. På så vis så får man som läsare en lite mer inblick i ens liv och på så vis lära känna bloggaren lite bättre. Så jag vill gärna hänga med så gott det går och jag kan rekommendera andra att göra detsamma:)
 
Du kommer till listan HÄR.
 
 
Det var inte svårt att lista ut vilket ögonblick som har varit en av mina lyckligaste under detta året. Det var helt klart under sekunderna under lördag förmiddag 15/11 när jag och Nico sa "JA" till varandra när vi vigdes:) Efter drygt 14 år tillsammans som sambos, så blev vi den dagen äntligen fru och man.
 
Trots så många år tillsammans, så riktigt pirrade det i kroppen och man var nervös som bara den. Kände mig innan hur lugn som helst, dels för att det skulle bara vara vi och våra vittnen som var barnens mormor och farmor och sen för att vi valde att inte förstora upp det och göra en för stor grej utav det. Att det skulle bli en stillsam och privat vigsel liksom. Men trots det så blev jag nervös precis innan, det blev plötsligt verkligt på nåt vis. Shit...vi ska verkligen gifta oss:) Pirrade i kroppen och helt plötsligt så var man nykär igen *haha*
 
 






Postades den:

Så fin bild! :)

Ja man blir glad när man får höra att sin blogg är bra. :) Skönt att du inte heller fått några elaka kommentarer!

Svar: Tack!
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Åh vad fint, det förstår jag är en av de absolut finaste dagarna i ditt liv :)

Svar: Ja, verkligen:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Förstår jag var er finaste dag, fina ni var alla 4