Just us two

(Google)
 
Om 5 dagar så har jag och Nico varit gifta i en månad. Redan? Tiden går fort:)
 
Jag ser fram emot denna fredag, för då ska vi få lite tid för oss själva. Vi har inte hittat på nåt bara vi två på ett tag nu, så vi bestämde att det är dags.
 
Vi har bokat oss en natt på Bokenäs Spa mellan fredag och lördag. Vi ska bara njuta, relaxa och ha det trevligt. Dessutom så ska vi äta julbord som dem serverar, så det blir nog mysigt. 
Så detta blir vår lilla bröllopspresent till oss själva♥
 
Är du gift? Om ni inte gjorde en större bröllopsresa, gjorde ni nåt annat för er själva istället?:)
...
 

In 5 days, me and Nico have been married for a month. Already? Time flies:)

 

I look forward to this Friday, because then we'll have some time for ourselves. We have not done anything just the two of us for a while now, so we decided that it's time.

 

We have booked us a night at Bokenäs Spa between Friday and Saturday. We'll just enjoy, relax and have a good time. In addition, we will eat Christmas dinner that they serve , so it will be cozy.
So this will be our little wedding gift to ourselves ♥

 
Are you married? If you did not do a larger honeymoon, did you do anything else for yourselves instead?:)
 






Postades den:

Jag och Magnus gifte oss 30 augusti i år. Det var jättehemligt och efteråt åkte vi till Arlanda, sov på hotell och åkte till Kreta dagen efter. Det var jag, Mange och lilla Elsa. Supermysigt!
Grattis till giftermålet!
Kram Jossan

Svar: Tackar:) Vad mysigt och göra en sån resa.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Gud va härligt med lite "egentid!
Vi gifte oss ju i thailand så bröllopsresan kom lixom med på "köpet" :)
Men jag hittar gärna på små saker ensam med C så fort jag får tillfälle.
I morgon ska vi tex gå ut och äta julbord - bara han och jag :)

Svar: Vad mysigt:) Man behöver allt göra nåt ensamma ibland.
Jeanette - En mammas vardag