Dress your girl in red on Christmas

 
 
Dress in red

 
 
Har du bestämt vad din dotter ska ha på sig på Julafton?
 
Jag kan annars tipsa om dessa fyra röda godbitar:) De högst upp är klänningar från H&M och klänningen och tyllskjolen nedan är från Lindex. Hur fina som helst:) 
Skulle jag välja utav dessa till Isabelle så hade jag helt klart valt tyllkjolen ihop med en söt röd top och vita strumpbyxor.
 
Någon favorit?
...
 

Have you decided what your daughter are going to wear on Christmas Eve?

 

I can give you a tip about these four red goodies:) On top you have dresses from H&M and the dress and the skirt below are from Lindex. So cute:)
If I would chose one of these to Isabelle, I would clearly chose the skirt together with a cute red top and white tights.

 

Any favorite?

 






Postades den:

Men så fina =D

Svar: Visst är dem:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Vilken mysig blogg du har, här kan jag nog komma att trivas. :-)

Svar: Tack så mycket, vad trevligt och höra:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

så fint :) min dotter har den fina från hm :)

hoppas tipset var till användning :)

Postades den:

Så söta röda tjej kläder..min tös har den röda kjolen :)

Svar: Den kjolen är väldigt söt:)
Jeanette - En mammas vardag