Snyggt för väggen

På nätbutiken nextdirect.com brukar jag mestadels kolla in allt fint dem har bland barnkläder. Men tog idag och klicka mig in bland heminredning. Det är inget stort sortiment dem har bland inredning, men det finns en hel del fint av det dem har där.
 
Jag har bla hittat detta fina som kan pryda väggar. Den ramen med familjeregler är ju bara helt underbar♥
Skulle så gärna vilja ha den sen...om den finns kvar när det blir aktuellt att handla nytt till huset.
 
Detta är dessutom bra julklappstips eller presenttips till den inredningstokiga:)






Postades den:

Så fina!

Postades den:

Vilka fina tavlor ^^

Svar:
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Bra julklappstips!

Svar: Visst är det:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Ohh så fina =D

Svar: Ja, verkligen.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Så mycket fint! :)

sv:Tack! :) Ja jag är så himla nöjd! <3

Svar: Verkligen:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

oj hade ingen aning om att next hade heminredning, kollar alltid bara barnkläder där .
måste spana in , tack för tips =)

Svar: Igår var första gången jag titta in på deras hemsortiment, för det har ju blivit endast barnkläder man kollat på:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Så mycket fint det finns & sån lust jag får att förnya lite såhär till hösten! Ljus, lampor, textiler. Allt! Finns alldeles för mycket fint i affärerna såhär till hösten tycker jag. På somrarna köper jag nog aldrig något till huset, men när hösten kommer & då man börjar bli mer inne, vill man ju ha det fint omkring sig!

Svar: Ja, det blir ju gärna så när man är mer inne och vill ha det fint och mysigt:)
Jeanette - En mammas vardag