Skönt med fredag

 

Trots att jag är förkyld och är hemma från jobb, så känns det väldigt bra att det nu är fredag. Är dessutom långledig nu tom tisdag eftermiddag♥

Ruskvädret fortsätter här i Bohuslän, det är riktigt mörkt, vått och rått ute. Isabelle ville vara hemma med mig idag, så hon valde att stanna hemma och hålla mamma sällskap istället för att vara på förskolan och leka med sina kompisar. Det är min flicka det:) Hon tyckte också det var skönt att få lite sovmorgon.

I eftermiddag så ska Patrik och två kompisar till han ha lan här hemma. Så jag måste försöka röja lite sen så dem tre kan få plats att sitta ihop med alla datorer. Patrik har ingen egen utan han får använda sin pappas stationära, så jag får ordna plats till dem två andra där också. Minns så väl när man själv var på lan, inte för att jag spela men det var kul att ändå vara där. Min stora datanörd till pojke:)

Ska nu ordna lite mat till två hungriga magar.

Vad är din plan för denna fredag?