18 Oktober

 
En slappig bild på Isabelle från igår:) Från att inte velat sova i nattlinne/pyjamas på över ett år, så har hon nu velat använda det igen. Detta söta nattlinne är från Ullared och den är otrolig söt.
 
Det är så skönt när man inte har några måsten att göra. Det enda vi har planerat för denna dagen är att vi måste handla och jag ska hämta ut ett paket på Lindex. Det är liksom det enda jag vet som händer idag:) Sen det bästa sker ikväll. Då ska det mysas med gott och min och sambons favorit tv-program börjar igen...Så mycket bättre!
 
Jag mår något bättre idag. Vaknade dock upp med huvudvärk, men det hjälpte med Ipren. Har tidigare inte varit så snorig, kände det mest i kroppen. Fast nu börjar jag bli snorig istället då och har en irriterande torrhosta. 
 
Vad bjuder denna lördag på för din del?