Sugen på lite förändring

Har funderat lite på detta, då jag känner för en liten förändring här i bloggen. Inte speciellt ovanligt när det gäller mig:)
Kan dock inte avgöra vilken sorts förändring jag vill göra, men är gott sugen på en annan design på nåt vis.
 
Tänkte faktiskt kolla med er om ni kanske har några bra idéer på hur jag kan ha det i bloggen? Är tacksam för tips och idéer:)
 
 






Postades den:

Det borde jag oxå göra ! V var ju för tusan nästan bebis när de där bilderna togs :)

Svar: Jag gillar förändring och byter gärna ofta:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

hehe gullig du är!!

Postades den:

Jag har ansökt om havandeskapspenning så väntar bara på att få mitt beslut(ingen någonsin som blivit nekad på mitt jobb så ser det som klart men vill ju ha det svart på vitt) så tanken är att jobba fram till 15/12 :)

Svar: Vad bra:) Du lär inte bli nekad det.
Jeanette - En mammas vardag