Klänningar till den lilla

 
dresses

 
Just nu har H&M en del rea och dessa tre söta klänningar och det söta hårbandet är det 20% rabatt på nu. Ett tips från mig denna måndag:)






Postades den:

underbara :)

Postades den:

Tack tjejen. Så himla söta plagg

Svar: Varsågod:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Så söta! Särskilt den grå :)

Svar: Den är verkligen fin:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Hoppas du har en fin tisdag!

Svar: Jo tack, har vart full rulle idag:) Kan först nu på kvällen börja att varva ner, kommer sova gott inatt tror jag.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Så fina =D

Postades den:

Vad spännande med en tredje. Ja jag måste nog höra från andra som skaffar en tredje för jag vill ju hinna med alla osv.

Postades den:

Tack snälla! :)

Postades den:

Ja Zara home har så mycket fint

Postades den:

Så söta =D

Postades den:

jag gick över fem dagar med sonen och hoppas på detsamma med dottern (då föds hon imorgon) är hon inte född när den här helgen är slut kommer jag nog börja bli deppig :p

Svar: Håller tummarna att det blir som du önskar:)
Jeanette - En mammas vardag