En ledig dag

 
Har nu jobbat tre dagar och jag har varit så fruktansvärt trött, så idag när jag är ledig så ska jag ta tag i hemmet lite. Göra lite i ordning, tvätta kläder och så behöver göras. Fick sova till halv 9 idag och det var riktigt skönt och behövligt. Det har varit så mycket att göra på jobbet, dock så rullar ju timmarna på snabbare men det gör också att jag får så lätt huvudvärk och det är jobbigt att ha det så mycket:-/ Men idag kan jag slappna av mer och andas ut:) 
Imorgon blir det åter igen dags att spendera kvällen på jobbet och det ska jobbas tom måndag em, men det blir varannan kväll och dag pass och det gör det lite lättare.
 
Ikväll ska vi åter igen på ett Bodypump pass och det ser jag fram emot. Kommer förmodligen få värsta träningsvärken igen som jag fick förra veckan:)