Lucka 3: Blogga din önskelista för i år

wishlist

 
Jag tycker det är lika svårt varje år att komma på vad man skulle kunna önska sig i julklapp:) Men jag har ändå lyckats få ihop en liten lista och här är det jag kan komma på. En sak som jag inte har på bild är 180 cm lakan till sängen, det har jag nämligen önskat mig av mamma i år. Det enda jag tycker är kul att köpa till sängen är påslakanset, men lakan och örngott är så tråkigt och då är det bra att passa på att önska sig sånt i julklapp:)
 
Pyjamas/mysplagg hade inte varit så dumt att få. Hade inte gjort nåt att ha lite nytt att byta med.
Pengar är det klassiska som jag önskar mig varje år, det eller presentkort i nån bra butik. 
Innetofflor är nåt jag saknar just nu, är så mysigt att få ha ett par som jag kan traska runt i här hemma.
Bordslampa, just den här varianten på bordslampa från Jysk har jag kollat in en längre tid. Så två av dessa får absolut hamna på önskelistan då jag ännu inte har prioriterat det. Men jag vill väldigt gärna ha ett par:)
Taklampa, denna som också är från Jysk har jag också suktat efter ett tag nu. 
 
Ja, detta är alltså min lilla önskelista för i år.
 
Har du bloggat om din önskelista?:)
 






Postades den:

Den taklampan är så sjukt snygg <3

Svar: Det är den:)
Jeanette - En mammas vardag