Förkylning

(we♥it)
 
Min helg blir inte riktigt som det var tänkt. Borde egentligen vara på jobbet, men jag fick ringa imorse då jag har åkt på en förkylning. Började redan igår på jobbet då jag började få ont i halsen, sen under kvällen så vart jag onormalt väldigt trött och sliten trots att det var lugnt på jobbet. Idag känner jag mig lika klubbad fastän jag har sovit och sov faktiskt fram till kl 9.30 förutom då jag ringde till jobbet. 
 
Ont i kroppen, huvudet och i halsen:-/ Så för min del blir det vila som gäller denna helg och titta på dokumentärer på Youtube. 
 
Vad är dina planer för helgen?






Postades den:

Usch vad tråkigt, STORT krya på dig! :(

Svar: Tack ska du ha!
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Ohh får krya på dig, samt ja det är ju olika vilka de tål och som passar

Postades den:

Hoppas du mår bättre nu :)

Svar: Jag mår bättre tack:)
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Uach jobbigt med förkylningar :( Samma snurrar här hos oss.
Krya på dig <3

Svar: Tack! Mår bättre idag som tur är.
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Tråkigt att vara sjuk. Här är dt lite småsnöigt men ännu under kontroll. Allt som inte är magsjukan som härjar vilt omkring oss just nu får vara ok. Eller så tänker if jag som är vidrigt rädd för den.

Krya på dig & ha en fin kväll

Svar: Du har rätt. Magsjuka är inget man vill få.
Jeanette - En mammas vardag