Which favorite mom blogs do you have?

 
Vill börja denna tisdag med att fråga er en sak:)
 
Följer och läser du mammabloggar? Jag är väldigt nyfiken på vilken/vilka du följer, så jag skulle väldigt gärna bli rekommenderad just din favorit mammablogg. 
 
Sen undrar jag också vad du gillar att läsa om i mammabloggar? Nåt speciellt ämne som du kanske gillar att läsa om tex:)
 
...
 

Want to start this Tuesday to ask you one thing :)

 

Do you follow  and read mom blogs? I'm very curious which one you follow, I would like to be recommended your favorite mom blog.

 

Then, I also wonder what you like to read about in mom blogs? Some special topic you might like to read about perhaps:)







Postades den:

Kika in hos mig :-)
Mamma till 6 småttingar på 0-6 år och gravid med BF i maj 2015:-)

Kram!

http://mybabydolls.se

Svar: Vad roligt...ska kika in hos dig. Och vad roligt med ännu en liten:)
Hoppas min blogg faller dig i smaken också!
Jeanette - En mammas vardag

Postades den:

Jag läser Mirka Norrströms blogg och Madde från familjen annorlunda. Jag läser de främst för att jag är nyfiken på hur man i hela friden får ihop livet med så många barn? :)

Svar: Åh, tack för tipset:) Hehe...ja, det kan man undra. Tycker det kan va fullt upp med två.
Jeanette - En mammas vardag