Christmas inspo for the boy

 
Boy

 
1. H&M 2. Lindex 3.Lindex 4. Lindex 5. H&M
 
Igår tipsade jag om fina plagg till flickor att ha på Julen. Idag tänkte jag göra detsamma för pojkar. 
Finns många fina skjortor till pojkar och här är ett litet urplock utav mina favoriter som jag tycker är passande för allt firande runt julen.
 
Min favorit av dessa är skjortan med tillhörande röd slips. Stiligt:)
 
Någon favorit?:)
 
...
 

Yesterday I gave you ideas on nice clothes for girls to wear during Christmas. Today I intend to do the same for boys.
There are many fine shirts for boys and this is a small assortment of my favorites that I think is fitting for all the celebrations around Christmas.

 

My favorite of these is the shirt with attached red tie. Handsome :)

 

Any favorite? :)

 






Postades den:

Till äldsta sonen, 7 år så har jag köpt en svart skjort med guldfluga. För nu ska allt vara häftigt och coolt ;)

Till den yngre sonen, 4 år tror jag att det blir en svart-vit rutig skjorta med svart fluga. Tror att den kommer att passa vår lille rödtott perfekt :)

Och ja, jätte kul att hitta nya bloggar! Ska fortsätta titta runt här lite.

Kram - Elin

Svar:
Jeanette - En mammas vardag